27 Mart 2008 Perşembe

SEVGİLİ HAMİDE'CİĞİMİN SABAH KAHVESİ MENÜSÜ 2




















Sevgili Hamide'ciğim bu nefis şeyler için sana ve emeği geçenlere çok teşekkür ediyorum tekrar.
Bana o gün vahiy indi ve erkenden kalktım ve erkenden gittim Hamide'ciğime.Onun da tam ihtiyacı varmış.Biraz yardım ettim.Şeker kızı Zişan ile bulaşık makinası bile yerleştirdik.
Çok güzel bir gündü.En kötü günümüz böyle olsun diyerek menüdekileri sıralıyorum.Tarifleri sahiplerinden aldıkça yayınlayacağım.

-Sarmısaklı köfte(limonluydu benim annemler limon koymazlar)
-Pratik Peynirli Börek(benden)
-Ispanaklı tart(Seçil'den)
-Nişastalı kurabiye(Çağla'dan)
-Tel kadayıflı muhallebi(Hediye'den-tarçınlı)
-Domates-salatalık-turşu

Hepsi de ayrı ayrı çok lezzetliydi ve tabii asıl lezzet sohbet-dostluk-arkadaşlıktaydı.
Umarım bu dostluklar, arkadaşlıklar daim olur ve de herkese nasip olur.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın hayatım

pardon bir şey sormak istiyordum

ev sahibi ne yapmıştı???

sevgiler
serap

Adsız dedi ki...

diğer okurlara açıklama yapmak istiyorum
hamide benim çok çok sevdiğim biridir
dünya iyisi bir insandır
sırf ona takılmak için bir önceki yorumu yaptım
her şey nefisti
meşhur sözümü tekrarlamak istiyorum
yapan da kadın yaptıran da

sevgiler
serap

Adsız dedi ki...

diğer okurlara açıklama yapmak istiyorum
hamide benim çok çok sevdiğim biridir
dünya iyisi bir insandır
sırf ona takılmak için bir önceki yorumu yaptım
her şey nefisti
meşhur sözümü tekrarlamak istiyorum
yapan da kadın yaptıran da

sevgiler
serap

Adsız dedi ki...

HERSEY HARIKA GORUNUYOR
YAPANIN ELLERINE SAGLIK
YIYENLERE AFIYET BAL SEKER OLSUN...

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

ooof omasada olmak vardi simdi.Hersey sahane görünüyor,sevgili Hamide'nin,senin ve Zisan'in ellerine saglik.Sicaciiik sevgilerimi yolluyorum canim.

ayşegül mutfakta dedi ki...

allahım sabah kahvesi menüsüne bak akşam yemeğini düşünemiyorum hepsi çok nefiss olmuş afiyet olsun size..

uygarimizlahayat dedi ki...

Hımmmmmmmmm hepsi harikaaa görünüyor, böyle şeyleri hiç göremeyeceğim galiba hiç hatırlamıyorum, sabah kahvesine ya da akşamüstü çaylarına gittiğimi, sizlere afiyet olsun, tadını çıkarın...Hepinizin ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Menü birbirinden güzel herkesin ellerine sağlık canım


forum sitemi ziyarete ve tarfi eklemeye beklerim...
www.hayatintatlari.com
www.hayatintatlari.com/forum

İLKAY dedi ki...

Sevgili Serap!!!
Diyene bakar mısın????::)))))) diyecem ben::))))

ama söylediğin gibi tabiii YAPAN DA KADIN , YAPTIRAN DA::))))

Şaka bir yana gönüller bir olsun değil mi can arkadaşım benim...

Zaten 1 tatlı 1 tuzlu olmazsa artık ben YOKUMMMMMMMMMM...çok ciddiyim....ben gelemem artık...
Hatta Kahve ve çikolata yeter de artar yani özellikle de kilolarıma bakınca ve de yaz gelince durum bu vallahi::))))
Allah sağlık versin hepimizie....
Sizleri çok çok seviyorum....

Yeni tadlar çok çok sağolasın...yiyen bizlere de afiyet -şeker olsa da kilo olmassa::)))))

Kızılcık Şurubum canım gel bekleriz soframız açık herkese ....ne güzel şenlenir sofralarımız yeni arkadaşlarla...

Ayşegül'cüğüm çok sağolasın canım...seni de bekleriz soframıza....

Uğur Böceğm lütfen Adana'ya gel...biz sana her öğün birşeyler yaparız şekericm yaaaaa.....yeter ki gel sen....
Beğenine ve ziyaretine çoook sağolasın canım...

Zerrin'ciğim çok çoook teşekkürler canım...Siteye ve foruma girmeye çalıışyorum ama çok ama çok yavaş açılıyor...hatta hata veriyor çoğunlukla canım...bilgin olsun takipteyim canım...

HEPİNİZE GÜZEL BİR ÖĞLEDEN SONRA DİLİYORUM....
SEVGİYLE KALIN...

İlkay

Ilker Erdem dedi ki...

hersey harika gorunuyor canim. Yapanlarin ellerine saglik. SEvgiler

. dedi ki...

SEVGILI ILKAYCIGIMMM;
HAMIDENIN SABAH KAHVESI MENÜSÜ VE KEYFI MUHTESEMMIS.
BÖYLE GÜZEL SOFRALARDA SEVGININ SICAKLIGI HIC EKSILMESIN INSALLAH!
GÜZEL YORUMUN ICIN COK TESEKKÜR EDERIM TATLIM.

www.illedeyemek.com dedi ki...

Vallaha herşey süper,afiyet olsun....

Adsız dedi ki...

Sevgili İlkaycıgım,gulenyüzü ile hepimizi canı gonulden agırlayan Hamimiz ve uzun suredir goremedigim canım arkadaslarım...

O gun benim için gercekten cok keyifliydi ve sizleri cok ozlemişimmm neyseki Allahıma şükürler olsuunnn tekrar aranızdayım.

Ilkaycigım senin becerilerin zaten inanılmazdı arakadasım dahada bi beter olmuşşun ne diyeyim ben sana artıkın,umarım herşey gonlunce olur.Tariflerinin ateşli izleyicilerindenim ona göreee.

Bu arada laf aramızda:))) canım arakasım Hamidecigim bu muhtesem menusunun tatlısıyla benimde aksam misafirimi agırladıgı icin ayrıca cok tesekkur ederimmm.
Leylcagım dogumgununu bu köşeden ogrendim canım benim iyikii dogdun iyiki varsınn bizim hayatımızda.

Sevgiyle kalınnn

İLKAY dedi ki...

İlker'ciğim canım hoşgeldin..ne iyi ettin geldin...çok mutlu oldum canım....yapanlara da güzel dileklerini ileteceğim ...çok çok sağolasın...

Gülden'ciğim böyle paylaşımlarımız ne güzel...çok seviniyorum böyle sıcak dostluklara....çok teşekkür ederim ben de canım...

İlle de Yemekciğim hoşgeldin...çoooooooook sağoalsın beğenmene ve yorumuna..çok mutlu oldum canımcım....

Huri'ciğim canım arkadaşım...gerçekten çok ama çok özlemişiz...en kısa zamanda yeniden buluşuruz zaten....iyi ki döndünüz ben çokk sevindim Huriciğim...Hamide'bib tatlısı da ooooo kaç kişiyi ağırladı valla çok bereketliymiş de::)))Böyle ateşli izleyicim olduğuna da çok sevindim...İYİ Kİ VARSIN HURİCİĞİM...İYİ Kİ TANIMIŞIM SENİ CANIM ARKADAŞIM...yORUMUNA DAAYRICA ÇOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM..DEVAMINI BEKLİYORUM::))))

HEPİNİZ İYİ Kİ VARSINIZ....
SAĞLIKLA VE SEVGİYLE KALIN...
GÜL YÜZÜNÜZ HİÇ AMA HİÇ SOLMASIN...

İlkay