16 Ağustos 2007 Perşembe

GECE GÖZLEMESİ!


Saat:23:00 civarları...
-Anne benim karnım aç!
-Kızım ne istiyorsun?
-Pilav!
-Kızım halim yok şimdi yapamam!
-ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Anne ben açım!
-Canım gece gece yani!!!! Midenin aklı neredeydi?
-VIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
-O halde Kare Pizza ister misin?
-Olur!
-ZIRRRRR!!!!!............Kare Pizza kapanmış, cevap yok!(Bu arada pizzalar cidden kare şeklinde ve nefissss)
-Döner dürüm ister misin?
-Olur!
-ZIRRRR!!!! Atabey İskender iyi geceler buyrun! Gece siparişi alıyor musunuz? Abla kusura bakma ama dönerimiz bitti! MMMMMMMM iyi geceler teşekkürler!!!!!
-Börek ister misin börekçiden?(24 saat açıklar vallahi!)
-Ehhh peki olur?
-Alo börekçi iyi geceler! Eve sipariş getiriyor musunuz? Abla dükkanda yalnızım getiremiyorum! Püffffffff....İyi geceler , teşekkürler!
-Bu arada halim yerine geldi bunca telefon görüşmesinden sonra!
-İremciğim gözleme ister misin?
-Napim artık olur!!!
-Yalnız bak yaparım ,ama yemezsen zorla yediririm ona göre::)))!!!!!
-Tamammmmmmmm anneciğim....
-Neyseki evde hazır yufka var...hemen su ile biraz ıslatıldı, içine rende peynir konuldu...teflon tavada pişirildi...üzerine de tereyağ sürüldü...ayranla hanımefendiye takdim edildi....Sonra ben aynen kitabıma doğru yola koyuldum koyulmasına ama baktım ki gözlerim kapanıyor..."İremciğim ben yatıyorum iyi geceler!" düne dair son cümlemdi , rüyalarımdaki cümlelerim hariç tabii!(Gözlemeler havada uçmayın, İrem'in midesine girin:::))))

Hiç yorum yok: