30 Kasım 2007 Cuma

JALE'NİN CEVİZLİ KEKİ



Canım arkadaşım Jale'nin nefis keki...İki kalıba koymuş ve bir tanesi yanmış fakat yanmamış olan muhteşemdi::)))..Ellerine sağlık canım arkadaşım...Yansa da , şekli bozuk olsa da önemli olan bence düşünüp o keki-pastayı-böreği-çöreği yapmak,yani "düşünme" fiilidir.

Zaten yapıp-boza öğreniyoruz herşeyi ve sonunda kendimize göre en iyisini bulmaya çalışıyoruz. Severek de yaparsak zaten sonuç hertürlü bizi herşeyden önce kendimizi mutlu ediyor öyle değil mi dostlar?

Şimdi bu muhteşem lezzetli kekin tarifi:

Mazlemeler:
-4 yumurta
-1 su bardağı toz şeker
-1 su bardağı süt
-1 su bardağı çekilmiş ceviz
-1 paket vanilya
-1 paket kabartma tozu
-2 su bardağı un
-1/2 paket yumuşak margarin
-1/2 su bardağı sıvı yağ

Yapılışı:

Yumurta,şeker,vanilye çırpılır.Kuru malzmeler eklenir.En son sıvıyağ eklenir.Isıtılmış fırında 160 derecede yaklaşık 30-35 dakika pişirilir.


Afiyet Olsun!


NOT:Kekin güllü fotoğrafı titremiş, ekleyemedim kusuruma bakma Jale'ciğim.

3 yorum:

serinmavi dedi ki...

Jale'nin eline sağlık...Selamlar....

Adsız dedi ki...

İlkay ablacım sen kek için muhteşem diyorsan... muhteşemdir..zaten görünüşü çok güzel..eh artık bizede tarifi alıp yapmak düşer.. Ellerinize sağlık

İLKAY dedi ki...

Oya'cığım merhaba canım,
Jale nasıl sevinecek şimdi bir bilsen....Hemen iletiyorum bu güzel yorumunu.....
Sevgilerimle canım,

ayça'cığım canım benim,
Cidden nefisti tadı...kesin deneyin canlarım...Ben cevizli keklere de bayılıyorum...Şimdiden ellerinize sağlık....Hepinizi öpüyorum....
Sevgiler,

İlkay