3 Ağustos 2007 Cuma

KAKAOLU TOPLAR

Canım Yeğenim Doğukan'ın canı bunlardan istemiş...Ben durur muyum daha???
Asıl tarif Anneciğimin defterinin fotokopisinden...Ama tabii ki benim tariflere sadık kalamama hastalığım sebebiyle durum aşağıdaki gibi::)))
-2 paket petibör bisküvi
-200 gr. eritilmiş teremyağ
-1,5 çay bardağı pudra şekeri
-1 çay bardağı süt
-1 paket kakao(bu sizin tercihinize göre artırılıp azaltılabilir)
-1 çay bardağı iri dövülmüş fındık
Ayrıca süsleme için:
-hindistancevizi tozu
-kakao
-iri çekilmiş fındık
Yapılışı:
Bisküvileri rondoda çektim.Sonra diğer malzemeleri ekleyim yoğurdum.Toplar yaptım ve süsleme malzemelerine bulayıp teslimat canım yeğenime yapıldı...Umarım beğenmiştir...Ve de dolaba koymuştur::)))
NOT:Asıl tarifte yumurta var ve ben çiğ yumurta kullanma taraftarı olmadığım için hiç bir tarife eklemiyorum.


Hiç yorum yok: