29 Ağustos 2007 Çarşamba

TAM PiRAMİT PASTA! SERAPCIĞIM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM!



Emine BEDER'in Pastalar ve Kurabiyeler kitabından denedim bu tarifi.
Gerçekten lezzetli oldu.Yeşil yeşil olması için içine bol yeşil fıstık koydum ama pek görünmediler maalesef:((
İşte Tarif:Benim uyguladığım tarife göre yazıyorum ki ben tembellik edip hazır puding kullandım.
Mazlemeler:
-1,5 paket petit beure (kare) bisküvi
-3-3,5 bardak süt
-1 paket hazır kakaolu puding
-1 paket kakao
-2 muz
-Ceviz,fıstık,hindistancevizi vb.
Yapılışı:
Önce pudingi tarifine göre hazırlıyoruz.Ben pudinge ayrıca 1 paket kakao ekliyorum.Siz eklemeyebilirsiniz.Ben hafif acı / bitter tadını seviyorum.Bu sebeple mutlaka kakaolu pudinge, Crem ole'ye kakao ilavesi yaparım.
Streç folyoyu veya alüminyum folyoyu tezgahımıza seriyoruz.Bisküvilerin kaplayacağı alana biraz puding sürüyoruz.3 enine , 4 boyuna bisküvileri diziyoruz.Üzerine puding sürüp tekrar bisküvi diziyoruz.Tekrar krema sürüp bu kez sadece yanlardaki bisküvilerin üzerine aynı işlemi uyguluyoruz.Ortadaki 2 kat, yanlardakiler 4 kat olmuş olacak.Ortaya muzları ve fındık,ceviz,fıstık gibi malzemeleri serpiyoruz.Ve folyoyu kenarlardan tutup ortaya getiriyor ve biraz elimizle bastırıyoruz ki piramit olsun.Ve hemen dolaba pastamız. Yaklaşık2- saat sonra servise hazır oluyor.
Başka çeşit puding ve meyvelerle de denenebilecek , güzel bir lezzet.
Canım arkadaşım Serapcığıma ithaf ediyorum, nice sağlıklı,mutlu,neşeli yaşlara olsun!
Afiyet Olsun!

Hiç yorum yok: