10 Eylül 2007 Pazartesi

SEÇİL'İN PEYNİRLİ TARTI


Sevgili arkadaşım Seçil'den aldığım ve benim tuzlu tariflerim arasında birinci sırada yer alan bu tarifi paylaşmak istedim sizlerle.

HAMUR MALZEME :

-1 YUMURTA
-2 YEMEK KAŞIĞI YOĞURT
-1 PAKET KABARTMA TOZU
-ALDIĞI KADAR UN(13 YEMEK KAŞIĞI KADAR)
-125 GRAM ERİMEMİŞ SANA YAĞI (ODA ISISINDA VE BEN TEREYAĞ KULLANIYORUM)

ÜST HARCI:

-1 KAHVE FİNCANI SÜT
-500 GRAM BEYAZ PEYNİR
-2-3 YUMURTA
-MAYDANOZ+DEREOTU+KARABİBER+KIRMIZI BİBER
-SÜSLEME İÇİN BİRAZ KAŞAR PEYNİRİ-SUCUK-SOSİS(EVDE NE VARSA YA DA SADE DE OLABİLİR)

YAPILIŞI:

HAMUR MALZEMESİ POĞAÇA HAMURU GİBİ YAPILIR. YAĞLANMIŞ KALIBA YERLEŞTİRİLİR..
ÜZERİNA HAZIRLADIĞIMIZ HARÇ DÖKÜLÜR. BİRAZ DA KAŞAR SERPİP SÜSLEME MALZEMELERİ EKLENİR VE ISITILMIŞ FIRINA VERİLİR.ÜZERİ KIZARINCAYA KADAR PİŞİRİLİR.BEN BU TARTI SERVİSTEN 1 GÜN ÖNCE YAPIYOR , ERTESİ GÜN PİŞİRİP SERVİS YAPIYORUM.BU DA ZAMANDAN KAZANMAMI SAĞLIYOR.

KALIP:KARE BÜYÜK BORCAM

12 yorum:

Adsız dedi ki...

ilkaycığım,bu tartından yemiştik,
harikaydı.
gerçi senin her yaptığın harika o ayrı mesele de...
bir de berfu ve ben senin ben hastayken yaptığın,m.ali'nin hepsini bitirdiği pasta tarifini bekliyoruz.
sevgiler
serap

İLKAY dedi ki...

Canım Serap,
Afiyet olsun canım...
Yorumuna çok sevindim....::)))
O bahsettiğin Berfu'cuğuma yapacağım rulo tatlıyı yayınladım...
Tarifi değil en kısa zamanda kendisini göreceksiniz inşallah...
Çok çok öpüyorum...
İyi haftalar...
Sevgiler,
İlkay
Not:o gün ben çok kötü oldum İremsu ile o mağazaya gidemedik canımcım..

Adsız dedi ki...

Merhaba Ilkay, yorumunu gordum ben de seni ziyarete geldim. Siteni daha once de ziyaret etmistim ama ben de sana hic yorum birakmamistim. Neyse.. tanistigima memnun oldum, sevgiler..

İLKAY dedi ki...

Naileciğim hoşgeldin,
ne iyi ettin de geldin...
Ben de çok memnun oldum tanıştığımıza...iyi ki günlüğümü açtım diyorum hatta çok geç bile kaldım ...daha önce tanışmak varken::((
Sevgilerimle,
İlkay

gülriz dedi ki...

Sevgili İlkay, ne güzel görünüyor o tart öyle, dalıveresim geldi monitörden içeri. Sevgiler

melisa dedi ki...

tart harika görünüyor ellerine sağlık en kısa sürede yapılmak üzere not edildi

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım...Pizza gibi duruyor,nefis olmuştur eminim...Selam ve sevgiler....

ayseyaman dedi ki...

Merhaba İlkay'cim
ellerine sağlık
sevgilerle

İLKAY dedi ki...

GÜLRİZ Hoşgeldin,
Beğenmene sevindim...Ben de genelde çatal,kaşık,bıçak alıp yemek steğine engl olamıyorum günlüklerdeki muhteşem lezzetleri görünce::))

Melisa Merhaba,
Gerçekten lezzetli bir tart , bir de bir çok versiyona çevirip yapıldığından(sebzeli de oluyor)her seferinde başka bir çeşit yapmış gibi oluyor...Yaptığında umarım beğenirsin canım..

Serinmavi hoşgeldin,
Cidden bu versiyon pizzaya benzemiş::))Genelde misafir gittikten sonra 1 dilim yemeye bana kalmaz::)))

Ayşeciğim selam ,
çok sevindim yorumuna...Afiyet olsun canım...

Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum...İyi ki varsınız...

İlkay

banu kırmızıgül dedi ki...

merhaba canım cok guzel bır tarıf ellerıne saglık sevgıler...

Adsız dedi ki...

Çok nefis görünüyor artık ramazan boyunca da sizle birlikteyiz, Pasta ve tatlı tariflerinizi bekliyoruz.

İLKAY dedi ki...

Banucuğum merhaba,

Tarifi beeğnmene sevindim...denersen eğer, sonucu paylaşırsan sevinirmim canm...

Aytuğ hoşgeldin,
Beğenmene çok sevindim....
Ramazan da ve umarım sonrasında hep beklerim...::))

Sevgilerimle,