8 Temmuz 2008 Salı

YUMURTA...PATATES..."BU NEDİR" TABAĞI DEVAM










15 yorum:

bir dilim bir tutam dedi ki...

Ha birdakika gecenlerde bloglarda gördüm.Tabi tabi bu bir cesit hamur.Hatta yanilmiyorsam Hindistan mutfagindan olabilir mi?

Lezzet Gemisi dedi ki...

NE OLDUKLARI KONUSUNDA EN UFAK BİR FİKRİM YOK. AMA ENFESS BİR TADA SAHİP OLDUKLARI HER HALİNDEN BELLİ. SİZLERE AFİYETLER OLSUN CANIM. GÜZEL GÜNLER DİLERİM. SEVGİLER...

.Adana Sofrası dedi ki...

Merhaba,

Ziyaretiniz için çok teşekkürler. Daha önce iade-i ziyaretim biraz gecikti, zira, sanki bir yerden gözümü ısıran o lezzetli aperatiflerin "ne" olduğunun cevabını aramakla meşgulüm :)) Üstteki bir çeşit domatesli makarna hamuru veya bir çerez/gevrek (tırtıklı patates??)çeşidine,alttaki ise ev yapımı, İtalyan "tortellini"ye benziyor...Doğrusu oldukça da merak ettim....
Selamlar.
Fatma.

.Adana Sofrası dedi ki...

Yeniden merhaba:)
Biraz önce de yorum yazmıştım.
Eklemeyi unutmuşum.:)) Sitemi linklerinize eklediğinizi de gördüm ve çok memnun oldum. Teşekkür ederim. Ben de sitenizi, favori linklerime ekledim.
Selamlar.
Fatma.
www.adanasofrasi.blogspot.com
www.cafebrunch.blogspot.com

LaMa dedi ki...

bu guzel birseydir ve tarifi merak edilen birseydir :P
aciklama istiyoruz sayin blog sahibi! :P

Adsız dedi ki...

İlkay ablacım iyisimi sen o tabagı bana ver, bir silip süpürüm belki ne oldugunu bulurum...:)))

Adsız dedi ki...

Amam meraktan çatladık... pastacıpapatyam artık cevabını verde bizide çatlamadan kurtar....:)))

iremsu kek yaptımı..tarifini
de istiyoruz yalnız unutulmasın...:)))

Adsız dedi ki...

Amam meraktan çatladık... pastacıpapatyam artık cevabını verde bizide çatlamadan kurtar....:)))

iremsu kek yaptımı..tarifini
de istiyoruz yalnız unutulmasın...:)))

Adsız dedi ki...

merhabaa..sanemin penceresinde sanem bu blogda görüp geldiğini yazmış bloguma.aa ben ekliymişim linklerinde.hemen ekliyorum ben de.başım döndü hepsi çok güzel hangi birine bakayım..çok ilginçmiş resimdekiler de..yiyenlere afiyet olsunn

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Sol kısımda pişmemiş halinide fotoğraflamışsın. Pişmemiş hali makarnaya benziyor sanki. Ama pişince cips görüntüsünü almış. Acaba nedir nedir? Merak ettim doğrusu.

Melek* dedi ki...

güzel bir sunum güzel bir tabak ama o çiçekleri merak ediyorum makarna olabilirmi... veya krekar:)

Lezzet Gemisi dedi ki...

MERHABA CANIM. NASILSIN... İYİ HAFTALAR DİLİYORUM. SEVGİ VE SAĞLICAKLA KAL....

pelince dedi ki...

Tuzlu bir şey ama ana malzeme nedir anlayamadım ??? Satın alınan yeri bulmak lazım:))

Cafe Gusto dedi ki...

Canım ne olduğunu bilmiyorum ama lezzetli görünüyor..sevgiler...

İLKAY dedi ki...

Canım arkadaşlarım, dostlrım vallahi billahi ben de bilmiyorum::)))

Bilsem söyleyeceğim ama::(((

Antakya-Suriye den birileri bilebilir belki ama kimseden de ses soluk çıkmadı...

Hala bekliyorum...

Bulur bulmaz sizlerin de merakını gideririm söz vallahi::)))