24 Şubat 2009 Salı

KOLESTROL DÜŞÜRÜCÜ



Cevizleri 1 fincan suya ya da 1 çay bardağı suya ıslıyorsunuz.

Ben acı olduğu için ancak 1 fincan içebiliyorum.

1 gece bekletiyorsunuz ve sabah aç karnına bu suyu içiyorsunuz. Eee cevizler de boşa gitmesin onları da yiyin artık. Üstelik ben taze ceviz gibi oldukları için kabuklarını soyup yiyorum.

Aslında o gün merdivende karşılaştığım akrabam 1 hafta bekletmek gerek dedi ama ben sabırsız olduğum için 1 gece bekletiyorum.

Herkese acil düşük kolestroller diliyorum.
Bu arada benim cevizler baba memleketim Malatya'dan...

2 yorum:

HUYSUZBALIK dedi ki...

İlkaycım değişik bir şeye benziyor. Denemek lazım. Ceviz zaten çok faydalı. Bayılırım ben de. Sevgiler...

İLKAY dedi ki...

Huysuzum canım çok kişiden duydum faydalı olduğunu o yüzden denemek istedim...zaten de cevizi de yiynce suyun acılığı yok oluveriyor::))))çok öpüyorum...
sevgiler,