12 Şubat 2009 Perşembe

TARÇINLI TÜRK KAHVESİ VE GAR KAHVENİN ADRESİ





Tarifi burada ve burada gördükten sonra denemeyi hep istedim ama fırsat bu Pazar bulabildim.
Ve gazete okurken bana eşlik etti.

Yani Gar kahvesi ve/veya Gar kahvesi+Madenci kahvesini karıştırarak seven ben, denemiş oldum.
Çikolatalı kahveyi de yapmıştım.Şeker yerine çikolata ekliyorsunuz.O kadar.
Burada da sodalı-çikolatalı tarif var ama bunu henüz denemedim.Su yerine soda, şeker yerine çikolata konuyor.
Bir de fincanda kısık ateşte de pişirdim kahveyi.Hani cezve bulamadığınızda o da oluyor.Bunu da Sevgili Melek'te görmüştüm.

Hani bir kere hepsini de deneyin bence, severseniz devam edersiniz, sevmezseniz de en azından denemiş olursunuz.

MALZEMELER
1 kahve fincanı soğuk su
2 tepeleme çay kaşığı Türk kahvesi
Bir tutam tarçın
İsteğe göre şeker
HAZIRLANIŞI
Suyu cezveye koyun. İçine Türk kahvesi ve tarçını ilave edip iyice karıştırın. Kısık ateşte bir taşım kaynayınca, fincanın içine üçte birini dökün. Tekrar ateşe koyup, bir taşım daha kaynatın ve kalanını fincana dökün. Sıcak servis yapın.
Bu yazının asıl tarihi de 22.10.2008....::((
Bu arada Gar Kahvecisinin teli de: 0322 454 17 98-ZİYAPAŞA BULVARI-ADANA

1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

merak ettim tadını yarın denerim mutlaka