23 Ekim 2009 Cuma

FINDIKLI KAKAOLU KEK






MALZEME :

-4 YUMURTA
-1,5 SU BARDAĞI ŞEKER
-½ SU BARDAĞI SIVI YAĞ
-1 SU BARDAĞI SÜT
-2 SU BARDAĞI UN
-1 LİMON RENDESİ
-2 PAKET KABARTMA TOZU
-1 YEMEK KAŞIĞI KAKAO

YAPILIŞI:

YUMURTA,ŞEKER,LİMON RENDESİ ÇIRPILIR. SÜT, YAĞ,UN, KAB.TOZU EKLENİR. BU KARIŞIMDAN 1 BARDAK AYRILIP KAKAO VE BİR KAŞIK SU EKLENİR. VE BORCAMA DÖKÜLEN BEYAZ KARIŞIMIN ÜZERİNE GEZDİRİLİR.FIRINDA PİŞER.

KALIP: YUVARLAK BÜYÜK BORCAM


BENİM TEKRAR VERSİYON:

1,5 SU BARDAĞI UN
1/2 SU BARDAĞI NİŞASTA
VANİLYA
1 PAKET KAKAO
BİR TUTAM TUZ

KEK KALIBININ ALTINA FIDIK+ÇOK AZ ŞEKER VE KEKİ YAYDIKTAN SONRADA ÜZERİNE FINDIK

YUVARLAK DERİN KALIBA DÖKTÜM MÜGELER ÇOK BEĞENMİŞLER…
27/05/09 tarihli kayda almışım ama henüz yayınlayabiliyorum:)))

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ellerine saglik arkadasim
kekin nasil guzel kabarmis pofuduk pofuduk
afiyetle...

www.yenitadlar.blogcu.com

HUYSUZBALIK dedi ki...

Offf İlkay yapılır mı bu bana ? Nasıl da canım çekti akşam akşam. Ellerine sağlık arkadaşım. Sevgiler...

Canan dedi ki...

İlkay hanım ellerinize sağlık. Şu anda kekinizi görüp bayılmış vaziyetteyim. Ellerin dert görmesin canım.

Sevgilerimle,
Canan

Gaye dedi ki...

İlkay ne yaptın sen böyle..Şöyle ılık bir sütle hepsini yemek istedim :) eline salık canım.

tatlilar gülcandan dedi ki...

Ellerinize saglik kek nefis görünüyor .Blogunu bugün bir arkadasima yazdigin mejajdan gürdüm hersey gönlünce olsun Sevgiler canim sana iyi fafta diliyorum