15 Ekim 2009 Perşembe

EVREKA!!!! BELKİ BİRİLERİNE DEVA OLUR


Evet neyi buldum...?

Laf kalabalığı yapmadan lafa gireyim ben...

Benim eskiden bademciklerim çok şişer ve hastalanırdım, fakat 2,5-3 aydır bademcik değil onun biraz daha aşağısı olan boğazım çok fena yanıyor, parçalanıyor ve de çok ağrıyordu.

İş yeri doktorunun ve de sonradan gittiğim KBB doktorunun verdiği yaklaşık 4 kutu bir tanesi 95.-TL olmak üzere antibiyotikleri kullandım.Ve sonuç hep aynı ve de teşhis FARANJİT ve de değişiklik yok belki antibiyotiğin bitiminin ertesi gün tekrar başlayan acılar...


Artık başka şeyler düşünmeye ve başka doktora gitmeye karar vermişken çocukluk arkadaşım ve de İngilizce öğretmeni Nur ile sohbet ederken ve de öğretmen hastalığı olan faranjitten konuşurken Nur arkadaşımızın annesinin de böyle rahatsız olduğunu ve de birçok doktor gezdikten sonra , teşhisin FARANJİT değil benim hiç ama hiç aklıma gelmeyen REFLÜ olduğunu söylediğinin akşamı ile birlikte kendimce, kendime faranjit değil reflü tedavisi uygulamaya başladım.

Yani akşam 7:30 dan sonra yemek yemiyorum, acı-ekşi-ağır şeyler yemiyorum ki gerçekten mide yanmam filan çok oluyordu ve de ben pek umursamıyordum.

Ve de en önemlisi 2 yastıkla yatıyorum ki mide asitlerim boğazıma kadar çıkamasın diye...

Sonuç: FARANJİTİM GEÇTİ::)))


VÜCUT NE KADAR SİSTEMATİK BİR YAPI...ALLAH ÖYLE YARATMIŞ Kİ İNSAN ŞAŞIRIYOR GERÇEKTEN.

MESELA MİDEMİZE YARAYAN, SİNDİRİMİMİZ SAĞLAYAN O SEVİMLİ ASİTLER YANLIŞ YERE KAÇARLARS HASTALIĞA SEBEP OLUYORLAR...

Ve de aslında vücudumuz gerçekten bir aksiliği kesinlikle bize haber veriyor, uyarıyor ama anlayana tabii...

Bu sebeple vücudumuzu, ruhumuzu kesinlikle arada bir de olsa dinlemeliyiz, sinyallere kulak vermeliyiz tabii bir de arkadaşlara...

Sevgili Nur çok teşekkür ederim canım...

HERKESE SAĞLIKLI GÜZEL GÜNLER DİLERİM...


BİR DE BEN FARANJİTİM DİYENLER, FARANJİT TEŞHİSİ KONULANLAR BİR DE MİDELERİNE KULAK VERSİNLER ...


NOT:FOTOĞRAF VE DÜZENLEME BEN

3 yorum:

HUYSUZBALIK dedi ki...

Hanımefendi o zaman sizi kahvaltıya davet edeyim ben haftasonu :) Akşam yemediğiniz için faranjitiniz ay pardon reflünüz de azmamış olur :) Şaka maka reflü çok yaygın bugünlerde. Özel reflü yastıkları var İlkaycım onlardan da almanı öneririm. Sevgiler...

DENİZSEFASI dedi ki...

geçmiş olsun ilkaycığım, sorunun kaynağını bulmana sevindim, çünkü çözümün yarısıdır değil mi? Bu anlattıkların gerçekten birilerinin işine yarayacağını düşünüyorum.
sevgiler...

birsence dedi ki...

canım çok geçmiş olsun..gece yatarken olmaması için yastığı var ondan al yat şekerim dikkat et....sen bize lazımsın...