2 Eylül 2007 Pazar

KISIR






Ablacığımın nefis kısır tarifin vermeden geçemeyeceğim...Ve Sevgili Simay'ımın yardımlarından da bahsetmeden geçmem mümkün değil...
Kısırın tüm hazırlıklarını fotoğraflamış(gerçi birkaçı benim yükleme sorunum sebebiyle eklenemedi , özür dilerim Simay'cığım) annesinin telefonu ile ve bana yukarıdaki süslü tabakla kısır ve de fotoğraflar geldi...Canım kızım benim ,teyzesini nasıl düşünürmüş...Çok çok teşekkür ederim günlüğüme ve bana verdiğiniz desteğe...Sizleri çok çok çok seviyorum ve öpüyorum....
Sevgilerimle kucaklıyorum.
Malzemeler:
1 su bardağı kısırlık bulgur
Bir miktar kaynar su
2 yemek kaşığı domates ve/veya biber salçası
Yeşil soğan
Kuru soğan
Maydonoz
Domates
1 limon suyu ve/veya nar ekşisi
1/2 çay bardağı zeytinyağı
Tuz
Pulbiber
Yapılışı :
Bir kaba bulgur konur, üzerine çıkacak kadar kaynar su boşaltılır. Kapak kapatılır, yumuşaması beklenir.
Soğuyunca içine tuz, salça konur karıştırılır.Limon suyu,nar ekşisi, zeytinyağı eklenir, karıştırılır. Baharatlar eklenir.
En son tüm yeşillikler çok ince doğranarak içine eklenir.
Abla'cığım umarım eksik bir şey yazmamışımdır.Tekrar ellerinize sağlık !
Afiyet olsun!

Hiç yorum yok: