11 Kasım 2007 Pazar

KARE PİZZA






Adana'da Kare Pizza'mız var. Bu da İremsu'nun istediği mısırlı olanı.
Buralara yolunuz düşerse gidebilirsiniz.Lezzeti gerçekten güzel.Biz eve sipariş verdik.Afiyetle yenmiştir.Tamamını bitiremezsek poşetlere koyup, doğru buzluğa.Mikrodalgada ısıtınca taze gibi oluyor. Benim tembellik zamanlarımın vazgeçilmez durağı KARE PİZZA.Reşatbey Mahallesi ve Turgut Özal Şube'lerinden faydalanabilirsiniz.
Önemli Not:Kare Pizza'da hiçbir tanıdığım yoktur.Amacım reklam değil , Adana'da ne var ne yok paylaşmaktır.
Güzel bir Pazar dileğimle.

4 yorum:

emre dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
İLKAY dedi ki...

Emre'ciğim ben kullandığım ürünleri özellikle beğendiklerimi paylaşmayı isterim...üstelik böyle bir yasak yok yani::)))
Sütaş yoğurdu da söylerim her zaman...Ayrıca bu günlüğü okuyorsan beğenmediklerimi de paylşırım hem burada hem de ilgili ürün7servis sahibiyle ...Ayrıca Adana'mın lezzet duraklarını tanıtmaktan da büyük zevk alıyorum...Ve buna devam edeceğim...Adanalı olmayıp ta bir gün buralara gelenlere yol göstemek adına...Ayrıca Kare pizza nın bir hatası olursa onu da paylaşırım...
Ayrıca olumlu-olumsuz eleştirilere açığım ben saygı sınırını aşmadığı müddetçe...
Selamlar,
İlkay

Not:Bir de yorumun silinmiş..Ben silmedim...sen vazgeçtin sanırım...Ben tekrarlıyorum yorumunu....
***********************************
Emre..
Allah tan not bırakmıssın sonuna yoksa gercekten sanacaktım bir tanıdıgınız oldugunu.yapmayın lütfen besbelli ortadadır reklam yaptıgınız.neden mi söyliyeyim hem iki şübeninde adres ve telefonlarını vermişssiniz hemde o kadar büyükki bitiremedik havası verip gizli reklam yapıyorsunuz.yapmayın lütfen tüketiciyi kandırmayalım.

Adsız dedi ki...

MERHABALAR İNTERNET ORTAMINDA BİLE İNSAN HEMŞERİSİNİ GÖRÜNCE HEYACAN YAPIYORMUŞ DEMEKKİ NE GÜZEL ADANADAKİ GÜZEL YERLERRİ ANLATMAN BENCEDE DEVAM ETMELİSİN SEVGİLER

İLKAY dedi ki...

HEMŞERİM merhaba,

Serde Adana2lılık var::)))Hemşerilik duygusu tavan yani::))
Bİr de ismini yazsaydım çok iyi olurdu...::(((
Adana'daki yerleri tanıtmaya da ağırlık vereceğim...

Selamlar,