16 Nisan 2008 Çarşamba

SEVGİLİ AYBEN'CİĞİMİN DAMDAKİ DOĞUM GÜNÜ



Doğum günü pastasını yiyemedim çünkü erken kalkmak durumundaydım...Fakat Zeynep'ciğimle çoooook merak ediyorduk...Gökben'ciğimden de tüyoyu almayı başarmıştık...İçi çilekli ve beyaz pandispanyaymış...Dışıda böyle şirinmi şirin bir uğur böceğiymiş...Tüyolarda bu şekli öğrenememiştik::)))




Ayben'ciğimin ablası Gökben'ciğimin nefis peynir topları...Öyle şirindiler ki...bir de minik minik yapmıştı.Ben o kadar küçük yapamıyorum biraz sabırsızım sanırım::))O sebeple de ayrıca takdir ettim Sevgili Gökben'i.


Bu da teyzesinden nefissssssssssssssss ötesi humus...Bir de Ayben'in teyzesinin yemekleri çok ama çok meşhur.Hatta yemek kitabı çıkaracağını öğrendim.Çok sevindim.Ayben'in anneannesinin(ÜNSER GEDİK) kitabında bahsettiği Lıklıkılı Köfte adlı yemeği çok merak ediyorum.Ayben'in anlattığına göre tarhana çorbasının içinde pişen içli köfteymiş.Ben daha önce hiç duymamıştım.Sanırım aileye ait bir tarif ki Ayben'ciğimler Kozan'lılar.


Bu da makarna salatası...


Kısır,yoğurtlu patates salatası,barbunya,dereotlu yoğurt ve diğer nefisss şeylerden bir bölüm...Hatta sosiler, köfteler,börekler vardı ama ben makinamı yanıma almadığım için hepsini çekemedim.Bu fotoğraflar da Ayben'in fotoğraf makinası ile çekilebilenler...


Rus Salatası,humus,marul,domates,salatalık,makarna salatası masası...


İş yerimizdeki doğum günü pastası



Dostlarim,
Hayatimin baharinda, yirmili yaslara veda ederken, otuzlu yaslara merhaba derken, sizleri de yanimda gormek isterim...
Her ne kadar gununde olmasa da(ASLI 1 NİSAN), 29 Mart cumartesi saat 18.00 itibariyle, kokteyl tadindaki partiye davetlisiniz :)
Nerde mi? Bizim evdee :))
Hepinizi bekliyorum..
Sevgilerimle
Ayben

Sevgili AYBEN'ciğimin davet yazısını da paylaşmak istedim...Gerçekten sona doğru bir kaç kaza olduysa da ucuz atlatıldı doğum günü akşamında..Onun dışında herşey ama herşey çok güzeldi..Herşeyden önce sıcak ve samimiydi...Ev sahipleri böyle olunca ister istemez konuklara da yansıyor bu samimiyet...Akrabaları, arkadaşları her biri bir şey yapmıştı...Yukarıdakiler de benim yaptığım ve tarifi istenen lezzetler...Yiyip de tarif istemeyen olmadı şu ana kadar...Hatta üniversiteden arkadaşım Sevgili BUKET'ciğimin 2. sınıfa giden şirin kızı ZEYNEP'e sorduğumuzda MMMMMMMM ÇOK GÜZEL nidasıyla da karşılaşınca artık tarife söyleyecek söz kalmamıştı...Az önce de Aybenciğim geldi ,"İlkay tabağını unuttum ama herkes tarif istiyor! "deyince yayınladım hemen.
Bu arada hem de işyerinde de kutlama yaptık...Kahverengi, yani çikolatalı pasta da iş yerinde kesilen pasta...
Bu arada parti evlerinin damındaydı...Çiçekler, ortam,müzik süperdi...Herşeyden önce paylaşmanın,yardımlaşmanın,içtenliğin buluşmasıydı...
İYİ Kİ DOĞDUN AYBEN'CİĞİM...

HER YAŞIN UMARIM İSTEDİĞİNDEN DAHA GÜZEL GEÇER,

DOSTLUKLARIN, ARKADAŞLIKLARIN DAİM OLUR,

HERŞEYDEN ÖNCE SEN VE SEVDİKLERİN SAĞLIKTA OLUR,

DİLEKLERİMLE...

İYİ Kİ TANIDIM SENİ VE AİLENİ...

EMEĞİ GEÇEN HERKESİN DE ELLERİNE, YÜREKLERİNE SAĞLIK...
NOT:Biraz geç oldu bu yazı ama oldu ::)) Gecikme için çooook özür dilerim.Hep Cennet'in yüzünden vallahi::))Onun tariflerinden fırsat kalmadı ki::)))

Hiç yorum yok: